مقالات آموزشی

دوربین مداربسته مخفی برای منزل

دوربین مخفی در منزل

بهترین دوربین مداربسته مخفی برای منزل

دوربین های مداربسته کوچک یا دوربین های مخفی هر روز پیشرفته تر و کوچکتر می شوند و می‌توان به عنوان دوربین جاسوسی در منزل از آن‌ها استفاده کرد.

با نصب دوربین های جاسوسی می توانید بر تمامی اتفاقاتی که در داخل خانه می افتد نظارت داشته باشید و این مسئله امنیت خانه شما را افزایش می دهد.

برای خرید دوربین مخفی لامپی با قابلیت نصب روی سقف کلیک کنید

 

 

انواع دوربین مداربسته مخفی:

معمولاً افراد ترجیح می دهند که از دوربین جاسوسی بی سیم استفاده کنند زیرا نصب آن آسان تر است و بهتر هم می توان آن را مخفی کرد زیرا سیمی به آن متصل نیست.

برخی از دوربین های بی سیم دارای حافظه داخلی هستند که فیلم ها را ضبط می کنند اما برخی دیگر مستقیماً از طریق وای فای تصاویر را در اختیار شما قرار می دهند.

چرا در منزل دوربین مخفی نصب کنیم؟

یکی از علت های نصب دوربین مخفی کوچک در داخل منزل جلوگیری از وقوع سرقت است. ممکن است در خانه خود وسایل با ارزش و گران قیمتی داشته باشید که بخواهید حتی وقتی در خانه نیستید مراقب آن ها باشید.

یکی دیگر از کاربردهای دوربین های مداربسته مراقبت از فرزندان است. گاهی اوقات مادران شاغل مجبور می شوند که کودک خود را به دست یک پرستار بسپارند و به سرکار بروند. ممکن است بعضی از افراد این نگرانی را داشته باشند که پرستار با فرزند آن ها درست رفتار نکند.

یکی از مزایای دوربین های جاسوسی این است که چون کوچک است به راحتی در هر جایی قابل نصب است.

نحوه نصب دوربین مخفی در منزل

برای نصب دوربین مداربسته مخفی یا دوربین جاسوسی در منزل مکان های بسیار زیادی وجود دارد. محل قرار گرفتن دوربین باید به گونه‌ای باشد که به هیچ وجه جلب توجه نکند.

در اسباب بازیها، ساعت ، تابلو ها ، دتکتور اعلام حریق، کانال کولر و لوازم خانگی می توانید دوربین مخفی خود را جا گذاری کنید.

قبل از نصب دوربین مداربسته حتما مقاله آیا نصب دوربین های مداربسته جرم است؟ را مطالعه کنید.

 

با کیفیت ترین دوربین های مداربسته

شما در صفحه محصولات می توانید با کیفیت ترین دوربین‌های مداربسته را مشاهده کنید و اگر نیاز به مشاوره داشتید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

۰۲۱-۶۶۷۱۲۰۰۰

مجموعه ایران نوتریکا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *